کاپیتان تیم فوتبال استقلال ایران گفت: شناخت خوبی از تیم العین داریم و با آنالیزی که انجام داده ایم امیدوارم در این دیدار پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری قبل از دیدار با العین اظهار کرد: بیشتر در دوره های مقدماتی جام باشگاه های آسیا با العین هم گروه بودیم و شناخت نسبتا خوبی از این تیم داریم و با آنالیزی که کادر فنی برای تمام بازیکنان انجام دادند بچه ها شناخت خوبی از این تیم دارند.

او‌ ادامه داد: با همه بچه ها هم قسم شدیم تا از فردا بازی های جام باشگاه های آسیا را به خوبی نتیجه بگیریم و برای کسب نتیجه در آسیا حضور هواداران است و باید بگویم در سخت ترین شرایط و سر ما و گرما آنها در کنار ما بودند .امیدوارم حمایت هواداران فردا با دقت بیش‌تری ادامه داشته باشد و با کوچکترین اتفاقاتی می توانیم این حمایت ها را با آوردن لیزر و نارنجک از دست بدهیم.

رحمتی بیان کرد: همه بازیکنان دلگرم هستیم تا فردا هواداران را در کنار خود داشته باشیم و یک دست استادیم پر و به رنگ آبی شود و ما هو تلاش می کنیم تا آنها را سر بلند کنیم و برای سربلندی استقلال با تمام توان به میدان برویم و بازی را ببریم.

رحمتی درباره تقویم فشرده رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: برنامه ریزی خیلی بدی را داشتیم و این باعث شد که به همه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا لطمه بخورد. فشردگی و نزدیک بودن بازی ها کار را سخت کرد. البته درست است که لیگ حرفه ای است و ما هم باید بازیکن حرفه ای باشیم اما یک سری امکانات نیاز داریم که در فوتبال ما نیست. در ادامه راه اگر این اتفاقات ادامه پیدا کند، به نتیجه گیری نمایندگان ایران لطمه می خورد.


بیشتر بخوانید:

آخرین تمرین استقلال پیش از دیدار مقابل العین برگزار شد

شفر: هواداران استقلال در آسیا بهترین هستند / در مقابل العین باید نود دقیقه تمرکز داشته باشیم

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره بلیت فروشی دیدار استقلال - العین


انتهای پیام/

اظهارات رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل العین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار