سرمربی تیم استقلال ایران گفت: هواداران استقلال در آسیا بهترین هستند و در بازی فردا باید تمرکز کافی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل  العین امارات  اظهار کرد: هواداران بسیار خوبی داریم که از آن ها می خواهم فردا به ورزشگاه بیایند و یار دوازدهم ما باشند و لیزر و ترقه به ورزشگاه نیاورید، البته می دانم هواداران ما ترقه به ورزشگاه نمی آورند چون آن ها در آسیا بهترین هستند و می توانند یک الگوی خوب باشند.

سرمربی استقلال درباره تیم العین گفت: همه می دانند که این تیم چند ماه قبل تیم دوم جهان شد. بازی العین برابر رئال مادرید را از نزدیک در ابوظبی نظاره گر بودم و این بازی برابر الهلال را واگذار کرد. ما هم بازی برابر الدحیل را باختیم اما باید فردا با توانایی و قدرت بیش‌تر دارد زمین شویم و می دانم اگر با تمام داشته ها به زمین برویم برنده می شویم، باید نود دقیقه تمرکز روی بازی داشته باشیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

شفر درباره وضعیت وریا غفوری بیان کرد: درباره غفوری باید ببینیم وضعیت او چه خواهد شد، الان تمرین داریم .ما بازیکنان خوب دیگری هم داریم که در پست وریا می توانند بازی کنند و امیدوارم نوروزی او را همانند بازیکن جوان برای بازی فردا آماده کند.

شفر افزود :ما نمی خواهیم فردا گل بخوریم و درباره گل نخوردن باید از رحمتی سوال کنید

شفر ادامه داد: در بازی الدحیل یک اشتباه روی کرنر مرتکب شدیم، یک موقعیت هایی در یارگیری تغییر کرد و اگر یارگیری عوض شود باید در رختکن این اتفاق بیفتد. بعد از گل اول حریف موقعیت برای گلزنی داشتیم و اگر گل می زدیم، شرایط تغییر می کرد. بعد از بازی برابر العین نیمه شب به تهران آمدیم و بازی قبلی را بردیم و نشان دادیم روحیه بالایی داریم. بازیکنانی برای تغییر روند مسابقه داریم و ایسما کاملا آماده شروع بازی است و اگر لازم باشد، تغییراتی انجام می دهیم. پاتوسی ،طارق و همه آماده بازی فردا هستند و به همه بازیکنان نیاز داریم و اگر لازم باشد تغییرات انجام می دهیم.


بیشتر بخوانید:

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره بلیت فروشی دیدار استقلال - العین

حذف آنالیزور استقلال از آسیا

ماجرای عجیب بلیت فروشی دیدار استقلال ایران - العین امارات


انتهای پیام/

اظهارات شفر در نشست خبری پیش از دیدار مقابل العین امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار