سرمربی تیم العین امارات گفت: جو خوبی در ورزشگاه آزادی وجود دارد و می‌خواهیم در این فضا بهترین بازی مان را انجام بدهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم العین امارات در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: به نظرم بازی مهمی است که در استادیوم بزرگ و معروفی برگزار می‌شود. جو خوبی در ورزشگاه وجود دارد و دوست داریم در چنین محیط و فضایی بازی کنیم.

او درباره دلیل غیبت کایو جونیور و محمد عبدالرحمان در بازی با استقلال و اینکه شنیده می‌شود آن‌ها به دلیل اختلاف به گاریدو به تهران نیامده اند بیان کرد: تمام اخباری که در رسانه‌ها مطرح می‌شود حقیقت ندارد. نباید تمام شایعات را باور کرد کایو و محمد عبدالرحمان به دلیل آسیب دیدگی به ایران نیامدند و مشکلی با تیم ندارند.

گاریدو درباره هدف گزاری تیم العین در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای رسیدن به بالاترین جایگاه به لیگ قهرمانان آسیا آمدیم. تیم ما هدفمند است و برای رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان می‌جنگد. هرچند مقابل الهلال شکست خوردیم، اما طبق هدفی که داریم می‌خواهیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان برسیم.

گاریدو درباره نحوه انتخاب بازیکنانش برای بازی با استقلال گفت: در چنین فضایی تمام بازیکنان باید از فرصت استفاده کرده و خودشان را نشان بدهند. همه بازیکنانم می‌خواهند در فضای ورزشگاه آزادی خود را ثابت کنند.

او درباره اینکه آیا العین می‌تواند در غیاب بازیکنانش برنده دیدار با استقلال شود، گفت: برای برنده شدن بازی می‌کنیم و امیدوارم بهترین‌بازی مان را مقابل استقلال انجام بدهیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی العین پیش از دیدار برابر استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار