سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: راهکار‌هایی برای جلب همکاری بیشتر سمن‌های اداره کل در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد عبدلی، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: سازمان‌های مردم نهاد یا همان سمن‌ها که در حوزه‌های سه گانه با اداره کل فعالیت دارند می‌توانند بیشتر از قبل در انجام وظایف سازمانی این اداره کل کمک حال باشند.

او ادامه داد: معاونت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی که متولی نظارت و جلب همکاری سمن‌های تخصصی مرتبط با این اداره کل است برای مشارکت فعال‌تر این سازمان‌ها در اجرای وظایف سازمانی برنامه‌ها و راهکار‌هایی خاصی را در نظر دارد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی عنوان کرد: مکاتبه با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی جهت اطلاع رسانی و ارتباط گیری با دانشجویان و جوانان تحصیل کرده که در رشته‌هایی از قبیل: معماری، عمران، امور فرهنگی، گردشگری، هنر و صنایع دستی صاحب نظر ب. ده از جمله برنامه ریزی‌های این معاونت است.

او تصریح کرد: از آنجایی که دایره فعالیت و عملکرد این اداره کل وسیع و گسترده است بنابراین فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف در قالب گروه‌های چن نفره و با ثبت فعالیت خود طبق برخی این نامه‌ها و مقررات موجود می‌توانند فعالیت موثر و مفید در راستای پیشبرد اهداف متعالی این اداره کل داشته باشند.

انتهای پیام/م

 

افزایش همکاری‌ها بین اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی و سمن‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.