رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تکاب گفت: یک زوج گردشگر آلمانی طی سفر دو روزه از شهرستان تکاب دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،امیر مطلوبی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تکاب گفت: یک زوج گردشگر آلمانی طی یک سفر دو روزه از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی شهرستان تکاب بازدید کردند.

او افزود: این زوج ظهر روز گذشته از طریق یکی از آژانس‌های مسافری وارد شهرستان تکاب شده و در یکی از واحد‌های بومگردی این شهرستان اقامت کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تکاب ادامه داد: گردشگران آلمانی در ادامه سفر خود از میراث جهانی شهرستان تکاب بازدید کرده و سپس سفر خود را به شهرستان‌های دیگر استان ادامه می‌دهند.

شهرستان تکاب، یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان غربی بوده و در جنوب شرقی این استان واقع شده‌است شهرستان تکاب از غرب به شهرستان شاهین‌دژ از شمال غربی به شهرستان هشترود، از شمال شرقی به استان زنجان، از جنوب و جنوب غربی به شهرستان سقز و از طرف جنوب شرقی به شهرستان بیجار محدود است و با سه استان زنجان، آذربایجان شرقی و کردستان مرز مشترک دارد.

 

انتهای پیام/م

سفر گردشگران آلمانی به تکاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.