معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز است مدیران دستگاه‌ها نظارت مستقیمی بر اطلاع رسانی خدمات مربوط به دستگاه خود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  سعید خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی ظرفیت خوبی برای هم اندیشی دستگاه‌ها است گفت: مدیران دستگاه‌ها باید اقدامات مربوط به خود را اطلاع رسانی کنند .

وی افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر اطلاع رسانی خدمات دولت است و برای آرامش ذهنی و روانی مردم باید خدمات مطلوب است اطلاع رسانی شود .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تصریح کرد: نیاز است مدیران دستگاه‌ها نظارت مستقیمی بر اطلاع رسانی خدمات مربوط به دستگاه خود داشته باشند .

وی با بیان اینکه استفاده از شیوه‌های نوین اطلاع رسانی باید در اولویت قرار گیرد افزود: اطلاع رسانی شماره تلفن‌های اضطرای، تعیین سخنگو برای ستاد سفر و اطلاع رسانی درست حوادث، برگزاری نشست‌های خبری و استفاده درست از اطلاع رسانی در فضای مجازی باید در ایام نوروز مد نظر قرار گیرد .

خجسته پور ادامه داد: میراث فرهنگی استان باید رصد درستی از ظرفیت ادارت برای اسکان مسافران در ایم نوروز داشته باشند تا در صورت لزوم مسافران در این مکان‌های اسکان داده شوند .

وی افزود: مشکلی از لحاظ کمبود کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد و باید این موضوع برای آرامش روانی در استان به مردم اطلاع رسانی شود .

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه‌ی شورای اطلاع رسانی استان سمنان

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.