خجسته پور گفت: انتظار ما از آموزش و پرورش نظارت دقیق بر برنامه هایی است که توسط دستگاه های مختلف برای بزرگداشت معلم انجام می شود است.

نظارت دقیق آموزش و پرورش براجرای برنامه های بزرگداشت هفته معلم در استان سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خجسته پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه شورای آموزش و پروش استان با اشاره به فعالیت ستاد بزرگداشت هفته معلم گفت: دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته معلم باید در آموزش و پرورش باشد و استانداری نیز پیگیری موضوعات جلسات را انجام می دهد.

وی با اشاره به برنامه های دستگاه های اجرایی در خصوص گرامیداشت مقام معلم افزود: انتظار ما از آموزش و پرورش نظارت دقیق بر برنامه هایی است که توسط دستگاه های مختلف برای بزرگداشت معلم انجام می شود است .

خجسته پور با اشاره به تلاش ها برای ریشه کن کردن بی سوادی در استان سمنان اظهار داشت : جست و جوی بیسوادان سطح استان و آموزش به این افراد کاری جهادی است که باید قدردان زحمات افرادی که این موضوع را دنبال می کنند باشیم .

وی با تاکید بر همکاری دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش در خصوص شناسایی افراد بی سواد در استان افزود: نهادهای حمایتی استان و سایر ارگان ها در شناسایی افراد بی سواد در استان با آموزش و پرورش باید همکاری داشته باشند .

انتهای پیام / گ

جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار