خجسته پور گفت: باید بتوانیم امنیت پایدار را به عنوان پیش زمینه و بستر ساز در مباحث اقتصادی فراهم نمائیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه شورای اداری استان گفت: فضای سیاسی با نشاط و همراه با آرامش، مد نظر ما در استان خواهد بود که امیدوارم با همراهی همه موثرین و فعالین، محقق گردد.

وی افزود: امنیت پایدار یکی از خواسته های ماست و با توجه به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی هستیم، باید بتوانیم امنیت پایدار را به عنوان پیش زمینه و بستر ساز  در مباحث اقتصادی فراهم نمائیم.

خجسته پور تصریح کرد: در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که مورد تاکید رهبری هم هست باید بسیار تلاش شود و این امکان پذیر نیست مگر با کمک همه مردم در قالب سازمان‌های مردم نهاد به عنوان یک پتانسیل بزرگ در کشور و استان.

 معاون استاندار سمنان در پایان عنوان داشت: اصحاب رسانه و افرادی که دغدغه توسعه کشور و استان را دارند باید به عنوان یک ظرفیت در حوزه اجتماعی به کار گرفته شوند.مردم استان هم از شرق تا غرب، شمال تا جنوب باید کمک نمایند تا در راه و مسیر توسعه قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،در پایان جلسه شورای اداری استان سمنان حبیب الله خجسته پور به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان معرفی گردید و جایگزین سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استان البرز شد.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای اداری استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.