ناجی گفت: به منظور کسب توسعه در نظام سلامت کشور، توزیع عادلانه امکانات امری مهم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی معاون امنیتی سیاسی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه کارگروه غذایی و سلامت استان گفت: طرح تحول نظام سلامت به عنوان طرح شاخص و مطرح کننده خلاء در حوزه درمان ، در باب اهمیت و تاثیر گذاری مشکلی ندارد ولی آنچه می تواند باعث شکست طرح شود نگرانی ها در حوزه اجرای طرح است.

وی افزود: در حوزه سلامت مشکلاتی وجود دارد و ریشه مشکلات نیز مشخص است ،ما در کشور کلان نگر نیستیم و اگر نتوانیم اصلاح ساختاری در حوزه های مختلف ایجاد کنیم ، کشور و مردم را دچار مشکل خواهد کرد. اگر نتوانیم بین منافع فردی ، گروهی و منافع ملی تمایز قائل شویم دچار مشکل خواهیم شد.

ناجی با بیان اینکه باید برنامه محوری جایگزین فرد سالاری گردد تصریح کرد: این مهم بدون همفکری نخبگان و تجزیه و تحلیل دقیق مشکلات و کمبودها امکان پذیر نخواهد بود.

معاون استاندار سمنان با اشاره به کمبود امکانات در کشور و حد تعادل در استفاده از آن ها گفت: امکانات ما محدود است ، ما حق استفاده بیش از حد از منابع و امکانات کشور را نداریم و باید بتوانیم در سایه سار برنامه ریزی صحیح ، همه را مکلف نماییم تا هدف گذاری سیاسی خود را در جهت حفظ منافع عمومی بکار گیرند.

انتهای پیام / گ

جلسه کارگروه غذایی و سلامت استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.