مسئول کارگروه بهداشت، درمان و سلامت ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: اعزام تیم‌های سیار دندانپزشکی و پزشکی به مناطق محروم استان در حال انجام است و در دهه فجر نیز انجام می‌شود.

نوید دانایی مسئول کارگروه بهداشت، درمان و سلامت ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در جلسه نشست مسئولین کارگروه های تخصصی ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب استان سمنان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با اشاره به برنامه‌های حوزه بهداشت و درمان در ۴۰ سالگی انقلاب گفت: باتوجه به مغایرت ۳۰ سالگی تاسیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با ۴۰ سالگی انقلاب برنامه‌های ویژه‌ای در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است.

دانایی با اشاره به تدارک۶۰ برنامه در این کارگروه در ایام دهه فجر تصریح کرد: اعزام تیم‌های سیار دندانپزشکی و پزشکی به مناطق محروم استان در حال انجام است و در این ایام نیز انجام می‌شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقات ورزشی در ادارات این کارگروه انجام می‌شود.

مسئول کارگروه بهداشت، درمان و سلامت ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با اشاره برنامه‌های این کارگروه در دهه فجر گفت:: برپایی مسابقات کتابخوانی و برپایی جشنواره غذای سالم و برپایی ایستگاه‌های سلامت در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های دیگر این کارگروه در دهه فجر است.

دانایی خاطر نشان کرد: سازمان انتقال خون استان در دهه فجر از اهدا کنندگان خون که بیش از ۴۰ بار خون خود را اهدا کرده اند تقدیر می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های این کارگروه در ۴۰ سالگی انقلاب اضافه کرد: توزیع سبد کالا در بین نیازمندان با همکاری بهزیستی انجام می‌شود.

مسئول کارگروه بهداشت، درمان و سلامت ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح ۲۷ پروژه در حوزه ادرات این کارگروه گفت: بیست و هفت پروژه با هزینه صد و دو میلیارد ریال افتتاح می‌شود که این پروژه‌ها شامل مراکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه طب سالمندی و سلامت کده طب ایرانی و غیره هستند.

انتهای پیام / گ

نشست مسئولین کارگروه های تخصصی ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: دهه فجر ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار