معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: طرح نظارت بهداشتی نوروزی همزمان با سراسر کشور در محدوده زیر پوشش این دانشگاه آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

 طرح نظارت بهداشتی نوروزی در سیستان و بلوچستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر سید مهدی طباطبایی در حاشیه آغاز این طرح  اظهار داشت: ۸۲ بازرس در قالب ۴۱ تیم، کار نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و امکان عمومی نظیر هتل‌ها، رستوران‌ها و اماکن بین راهی شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: این طرح با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه، مسافران نوروزی، پیشگیری از بروز مشکلات بهداشتی و اپیدمی‌های بیماری‌های منتقله از آب و غذا به اجرا درآمده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: هفت هزار و ۲۹۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و هزار و ۸۵۸ مکان عمومی در طرح نوروزی مورد بازرسی و نظارت کارشناسان بهداشتی سیستان و بلوچستان قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: سامانه گویای ۱۹۰ به طور شبانه روزی آماده رسیدگی به شکایات بهداشتی هموطنان است.

طباطبایی اظهار داشت: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی نسبت به معرفی آنان به تعزیرات حکومتی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/گ

آغاز طرح نظارت بهداشتی نوروزی در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار