معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت:طرح نظارتی شب یلدا در راستای احقاق حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سود جو در سطح بازار، در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت و معدن تجارت استان؛ محمدسلطانزاده معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: طرح نظارتی شب یلدا از ۲۷ آذرماه لغایت یکم دیماه در راستای احقاق حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سود جو در سطح بازار، در استان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح طبق روال سال‌های گذشته و با عنایت به پیش بینی افزایش نامتعارف قیمت‌ها (خصوصا" انواع آجیل، شیرینی، میوه و ...) طی روز‌های آتی به دلیل افزایش تقاضا با ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط (تعزیرات حکومتی، مجامع امور صنفی و اتحادیه‌های مربوطه) و همچنین بهره گیری از ظرفیت و توان بازرسان اصناف و بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان، برگزار می‌شود.

سلطانزاده افزود: برنامه ریزی و هدف گزاری‌ها جهت اجرای این طرح در راستانی عرضه مناسب کالا با قیمت عادلانه، اقدامات نظارت و بازرسی در سطح واحد‌های توزیع کننده بمنظور حصول اطمینان از رعایت ضرایب سود مصوب و همچنین رسیدگی به موقع به شکایات مردمی و برخورد قاطع با تخلفات احتمالی، انجام شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان اعلام داشت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار، انبار‌های بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره ۱۲۴ ستادخبری سازمان در طول شبانه روز (ازساعت ۶ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۹ پاسخگویی اپراتور واز ساعت ۱۹ به بعد از طریق تلفن پیامگیر ویا با حضور در محل سازمان به حوزه ستادخبری بصورت حضوری وکتبی گزارشات خود را ارائه نمایند وپس از اخذ گزارش، بازرسین این سازمان سریعاً اقدام به بررسی واعلام نتیجه گزارش (متخلف – غیرمتخلف) نموده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

گفتنی است: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق پورتال سازمان به آدرس cppo.mimt.gov.ir نیز گزارشات خود را ثبت که از همین روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی از طرف بازرسین است.

انتهای پیام/پ

اجرای طرح نظارتی شب یلدا در سطح استان سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.