معاون مدیرکل و اداره آموزش و پرورش نیشابور گفت: این شهرستان آماده ارائه اسکان به بیش از ۲۰ هزار مسافر و زائر نوروزی در مدارس است.

نیشابور میزبان مسافران نوروزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین مهرآبادی معاون مدیرکل و اداره آموزش و پرورش نیشابور گفت: ۳۱ مدرسه در شهرستان نیشابور برای اسکان مهمانان نوروزی و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ۳۱ مدرسه شامل ۲۱ مدرسه درجه یک با ۲۲۰ اتاق، ۱۰ مدرسه درجه دو با ۱۱۰ اتاق و دو مرکز رفاهی که در مجموع ظرفیت ۱۰ الی ۱۲ هزار نفر برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

معاون مدیرکل و اداره آموزش و پرورش نیشابور ادامه داد: با توجه به مجاورت شهرستان نیشابور با مرکز استان، ظرفیت واحد‌های اقامتی ادارات در سطح شهرستان برای آمادگی اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است که بر این اساس جمعا ۲۰ هزار نفر اسکان در اردوگاه باغرود، دانشگاه‌ها، اماکن زیارتی و سایر ادارات و دستگاه‌های خدمات پیش‌بینی شده است.

مهرآبادی تصریح کرد: مدارس برای اسکان مسافران به تجهیزاتی از قبیل یخچال، تلویزیون، لوازم گرمایشی، پتو، فرش، حمام و سایر امکانات رفاهی مجهز شده‌اند و درمانگاه فرهنگیان نیز در خدمت زائران و مسافران می‌باشد.

وی افزود: شهرستان نیشابور در نوروز ۹۷ افتخار میزبانی از ۵۲ هزار نفر زائر و مسافر را جهت اسکان در مدارس و دیگر اماکن داشته است.

انتهای پیام // س. ح


نیشابور آماده اسکان ۲۰ هزار نفر در نوروز

برچسب ها: نوروز ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار