مجموعه شعر «شلتاق» اثر غلامرضا طریقی با حضور منتقدان و شاعران استان، ساعت۳۰/ ۱۶ روز دوشنبه بیست اسفند ماه ۹۷ در حوزه هنری زنجان برگزار خواهد شد.

«شلتاق» در حوزه هنری نقد می شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سلسله نشست‌های نقد شعر حوزه هنری زنجان که در سال ۹۷ بصورت ماهانه با شعرخوانی و نقد شعر شاعران استان برگزار می‌گردید با نقد و بررسی مجموعه شعر «شلتاق» غلامرضا طریقی پایان می‌یابد.

نقد و بررسی مجموعه شعر «شلتاق» غلامرضا طریقی، ساعت۳۰/ ۱۶ روز دو‌شنبه بیست اسفند ماه ۹۷ با حضور منتقدان بهروز منزوی و عاصم اسدی و جمعی از شاعران جوان استان در حوزه هنری زنجان برگزار می‌شود.

در این نشست که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری زنجان برگزار می‌گردد، منتقدان و شاعران پیشکسوت و جوان استان به نقد و بررسی مجموعه شعر «شلتاق» خواهند پرداخت.

مجموعه شعر «شلتاق» سروده‌ی «غلامرضا طریقی» است که در ۹۰ صفحه و در قطع رقعی توسط انتشارات نشر چشمه به چاپ رسیده است. این مجموعه چهل غزل مدرن شاعر را دربردارد.

گفتنی است؛ علاقمندان می‌توانند برای حضور در نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «شلتاق» عصر روز دو‌شنبه بیستم اسفند ماه ۹۷ به نشانی خیابان کارگران (خیابان صفا)، حوزه هنری استان زنجان مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام/ن
 

نقد شلتاق در حوزه هنری زنجان

 
برچسب ها: شعر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.