طبق اعلام شرکت EA این کمپانی امسال هم در نمایشگاه E3 نخواهد بود و محصولات خود را در نمایشگاه EA PLAY معرفی خواهد کرد.

امسال هم شرکت EA درنمایشگاه E3 نخواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت الکترونیک آرتز یا EA یکی از بزرگترین شرکت‌های ساخت بازی‌های رایانه‌ای بوده که محبوب‌ترین عناوین این شرکت سری بازی‌های بتلفیلد و فیفا است. هدف این شرکت در ابتدا ساخت بازی‌های ویدیویی بود که فقط باعث سرگرم کردن کاربران شود اما با ظهور کنسول‌ها و پیشرفت آنها این شرکت توسعه یافت و امروزه شرکت الکرونیک آرتزبا انتشار نسخه‌های جدید عناوین مطرح خود برای کنسول‌ها و پلتفرم کامپیوتر سود بالایی را به دست می‌آورد.

هر سال در نمایشگاه E3 شرکت‌های بازی‌سازی و یا شرکت‌های سازنده کنسول‌ها محصولات جدید خود را معرفی و تاریخ انتشار آنها را اعلام می‌کنند. شرکت EA Games، اعلام کرد امسال در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت. این شرکت چند سالی است عناوین جدید خود را در نمایشگاه مخصوص خود با نام EA PLAY رونمایی می‌کند که این نمایشگاه بی شک یکی از بهترین رویدادها در حوزه بازی‌های ویدیویی است. با این حال شرکت EA اعلام کرده است، امسال هیچ کنفرانس خبری نخواهد داشت.

شرکت  EA هنوز هم قصد رونمایی از جدیدترین بازی‌های ویدیویی‌اش را در نمایشگاه  EA PLAY دارد که به نظر می‌رسد نمایشگاه نمی‌تواند جزو بهترین نمایشگاه‎های این شرکت باشد. هدف از برگزاری نمایشگاه EA PLAY نمایش روند ساخت بازی‌ها و پشت صحنه ساخت این عناوین است که جزو محبوب‌ترین سازندگان محتوا در جهان به شمار می‌روند.

بنابراین شرکت EA هم مثل شرکت SONY در نمایشگاه E3 امسال حضور نخواهد داشت. هر چند با وجود نمایشگاه اختصاصی EA انتظار می‌رفت که این کمپانی در نمایشگاه E3 نباشد اما با اعلام رسمی EA این انتظار به حقیقت تبدیل شد.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت نسخه بدون دیسک درایو ایکس باکس وان را عرضه خواهد کرد


انتهای پیام/

شرکت EA امسال در نمایشگاه E3 نخواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار