معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از آمادگی این استان برای میزبانی رقابت های ملی و بین المللی رشته های ورزشی زیر مجموعه هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا، طی سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی مرادی، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی رییس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان کرمان که در محل تالار ایرانگردی کرمان برگزار شد، با اشاره به اینکه استان کرمان هفته ی گذشته میزبان سه رویداد بزرگ بود، گفت: تور بین المللی دوچرخه سورای، مسابقات بین المللی کاراته در دو بخش دختران و پسران و ربات های جنگجو ، سه رویدادی بودند که خوشبختانه به بهترین نحو برگزار شدند و در آنها اتفاقات خوبی هم رقم خورد.

وی افزود: همچنین میزبانی مسابقات کشوری کشتی را داشتیم و فردا نیز میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته ی هندبال را داریم.

مرادی تصریح کرد: پایان هفته ی جاری نیز شاهد مسابقات  قهرمانی کشور کیک بوکسینگ در بخش واکو هستیم.

وی یادآور شد: این برنامه ریزی روسای هیئت های ورزشی در کنار تلاش های دوستان اداره کل ورزش و جوانان بود که به ثمر نشست، دکتر امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان نیز حمایت مالی و معنوی خود را از این مسابقات داشتند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با این کار نشان دادیم هیئت های ورزشی ما این پتانسیل و ظرفیت را علاوه بر ملی در رقابت های بین المللی هم دارند.

مرادی از آمادگی این استان برای میزبانی رقابت های ملی و بین المللی رشته های ورزشی زیر مجموعه هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا، طی سال آینده خبر داد.

وی افزود: ما در اداره کل ورزش و جوانان استان در بحث کلاس های مربیگری، اردوهای تیم ملی و کارگاه های آموزشی نیز در خدمت شما عزیزان هستیم.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار