مسابقات آفرود قهرمانی استان فارس در منطقه فاز ۵ در پیست بزرگ آفرود شهرستان فسا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهرام محمدی مسئول هئیت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فسا با اشاره به دومین سال برپایی این مسابقات با همکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهرستان گفت: پیست فسا با پستی و بلندی‌های طبیعی، یکی از بهترین پیست‌های استان و کشور بشمار می‌رود که امسال میزبان خودرو‌هایی از دیگر مناطق استان بود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقاء سطح مسابقات آفرد در شهرستان فسا و اعلام آمادگی برای برگزاری مسابقات کشور دانست و افزود: در این مسابقات ۵۰ اتومبیلران در ۵ کلاس شرکت کردند که در کلاس یک مهدی جعفرزاده، سعید مهرجو و غلامرضا جعفرزاده به ترتیب از شهر‌های فسا و شیراز عنوان اول تا دوم را به خود اختصاص دادند، همچنین سلمان قائدی، مصطفی تمدن و اسحاق رحمتی در کلاس ۲ به ترتیب از شهر‌های شیراز و لار مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

محمدی افزود: در کلاس ۳ نیز سعید موبدی فرد از فسا اول، مجتبی مختاریان و محمد صادق پیمانفر هر دو از لار دوم و سوم شدند.

مسئول هئیت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فسا تصریح کرد: در کلاس ۴ به علت به حد نصاب نرسیدن شرکت کنندگان مسابقه مقام برتر نداشت و در کلاس ۵ پیمان همایونی از شیراز مقام اول، سعید ستاری از فسا و وحید امینی پور از شیراز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

برات شهردار فسا نیز ضمن اعلام آمادگی این شهر برای میزبانی مسابقات آفرد کشوری در فسا ادامه داد: با توجه به استقبال ورزشکاران و حضور مردم در این مسابقه در صورت نگاه مثبت مسئولان استانی آمادگی برگزاری مسابقات کشوری آفرود برای سال آینده در این شهرستان هستیم.

همچنین افشار دبیر هئیت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس اضافه کرد: نفرات برتر هر کلاس این دوره از مسابقات در قالب تیم منتخب استان فارس در مسابقات کشوری که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ت

برگزاری مسابقات آفرود قهرمانی در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار