امام جمعه موقت قزوین گفت: مدیران باید با تلاش خود ضمن افزایش کار آمدی نظام، زمینه رضایتمندی و رفع مشکلات مردم را فراهم کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مدیران نباید معیشت و مشکلات مردم را به برجام گره بزنند بلکه باید با تلاش خود ضمن افزایش کار آمدی نظام، زمینه رضایتمندی و رفع مشکلات مردم را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل افزود: همچنین مدیران باید با تلاش خود ضمن پاسخگویی به دغدغه‌های مردم زمینه خدمت صادقانه و خالصانه را فراهم کنند.

وی با اشاره به برجام گفت: بر اساس فرمایشان مقام معظم رهبری نباید به اروپائیان اعتماد کرد.

خطیب نماز جمعه قزوین در ادامه به نقش مهم و تاثیر گذار سید حن نصر الله دبیر کل جزب الله لبنان گفت: شخصیت این سید در بین صهیونیست‌ها والا و بزرگ است به طوری که شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی فیلمی از شخصیت و زندگی سید حسن نصر الله پخش می کند .

حجت الاسلام و المسلمین قابل با تاکید بر تقویت جبهه مقاومت اضافه کرد: جبهه مقاومت باید با تمام توان و وحدت، توطئه‌های دشمنان را ختثی کند.

وی ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر و آغاز ماه رجب ماه گفت: رجب، ماه رحمت و برکت است و تزکیه و تهذیب نفس در این ماه بزرگ ضرورت دارد.

امام جمعه موقت قزوین به فریضه صله ارحام اشاره و بر دید و بازدید و پیگیری احوال دوستان و فامیل تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قابل در ادامه از مردم خیر و نیکوکار استان خواست در این روز‌های پایانی سال، به نیازمندان کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل در ادامه گفت: کمک و دستگیری از فقرا در دین اسلام سفارش شده و این کمک‌ها بهترین سرمایه برای ذخیره آخرت است.

انتهای پیام/ک

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.