دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس از راه‌اندازی ۶۸ پایگاه اسکان نوروزی فرهنگیان در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدظاهر مزارعی دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس گفت: در استان فارس ۶۸ پایگاه اسکان نوروزی برای فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود که هفت پایگاه در شیراز و مابقی در دیگر شهرستان‌های فارس است.

مزارعی اظهار داشت: در شیراز چهار پایگاه در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز، یک پایگاه ویژه همکاران تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران و خانواده‌های آنها، یک پایگاه ویژه آموزش و پرورش عشایر سیار و یک پایگاه مرکزی در اداره کل آموزش و پرورش راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان فارس یک هزار و ۶۹۰ مدرسه با ۱۵ هزار کلاس درس آماده اسکان مسافران نوروزی هستند، عنوان کرد: ۶۰۰ مدرسه با ۵ هزار کلاس درس در شیراز و بیش از یک هزار مدرسه و ۱۰ هزار کلاس درس در مابقی شهرستان‌ها پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس بیان کرد: سه هزار عوامل اجرایی در ستاد نوروزی آموزش و پرورش فارس فعالیت دارند که ۷۰۰ نیرو مربوط به شهر شیراز است.

وی افزود: امسال برای جلوگیری از ایجاد بار ترافیکی و سردرگمی مسافران سه راهکار رزرو اینترنتی کلاس‌های درس، راه‌اندازی اپلیکیشن راهنما و استقرار چهار خودرو راهنمای گردشگری در ورودی‌های شیراز اندیشیده شده است.

مزارعی با اشاره به اینکه رزرو اینترنتی کلاس‌های درس از سوم اسفندماه آغاز شده و تا ۲۴ اسفند ماه ادامه دارد، گفت: تاکنون یک هزار کلاس درس به صورت غیرحضوری رزرو شده است و رزرو حضوری نیز از ۲۸ اسفندماه آغاز می‌شود.

وی در مورد قیمت کلاس‌های درس نیز عنوان کرد: کلاس‌های سطح الف. ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان و کلاس‌های سطح ب. ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان است.

انتهای پیام/م

اسکان در مدارس فارس

برچسب ها: نوروز 98 ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.