معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس زمان آغاز رزرو اینترنتی مدارس برای اسکان نوروز ۹۸ در فارس را از سوم اسفند اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامعلی حق شناس معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش برای آمادگی جهت پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در فارس، گفت: به منظور تسهیل فرایند پذیرش و اسکان مهمانان در نوروز ۱۳۹۸ در استان فارس، حد اقل ۷۰ درصد از ظرفیت مدارس طرح اسکان نوروز ۹۷ در فارس به رزرو اینتر نتی اختصاص یافت.

وی افزود: رزرو اینترنتی ظرفیت پیش بینی شده برای اسکان نوروزی فرهنگیان در فارس، در بازه زمانی سوم تا ۲۴ اسفند ماه ۹۷ انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای رزرو مدارس در فارس از طریق سایت ستاد اسکان فارس به نشانی https://eskan.farsedu.ir/ مراجعه کنند.

حق شناس ادامه داد: به منظور تسهیل فرایند رزرو اینترنتی مدارس، اپلیکیشن اسکان ویژه استان فارس برای راهنمایی مهمانان نوروزی تهیه شده که از طریق صفحه اینترنتی به آدرس https://eskan.farsedu.ir/#features قابل دریافت و نصب بر روی گوشی تلفن همراه است.

گفتنی است آموزش و پرورش فارس طی سال‌های اخیر در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی مقام اول کشوری را به دست آورده است.
انتهای پیام/م

جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.