رئیس کلانتری ستارخان از دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت در این منطقه خبر داد.

دستگیری ۲ سارق موتورسیکلتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا شعبانپور رئیس کلانتری ستارخان گفت: صبح روز پانزدهم اسفند ماه امسال ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در خیابان ستارخان در داخل پمپ بنزین یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش با ۲ موتورسوار را مشاهده می‌کنند که راکب موتورسیکلت در حال پر کردن باک موتورسیکلت بود و مدتی تلاش می‌کنند تا پلاک موتورسیکلت را بخواند، ولی به خاطر مخدوش بودن قابلیت خوانده شدن و استعلام گیری نبود.


بیشتر بخوانید؛ کلاهبرداری اینستاگرامی برای گرفتن ویزا کشور‌های مختلف


وی در ادامه گفت: ماموران پس از مدتی مراقبت دستور ایست می‌دهند موفق می‌شوند موتورسیکلت را متوقف و هر دو موتورسوار را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که موتورسیکلت مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت در کلانتری ۱۰۳ گاندی است، توضیح داد: در تحقیقات پلیسی راکب موتورسیکلت که مدارک لازم همراهش نبود مدعی شد که به تازگی موتورسیکلت را خریداری کرده و از مسروقه بودن آن بی اطلاع است.

سرهنگ شعبانپور با بیان اینکه هر ۲ متهم به کلانتری برای تحقیقات پلیسی منتقل شدند، افزود: در کلانتری متهمان اعتراف کردند که موتورسیکلت را از زیر پل سید خندان سرقت کرده اند و هنگامی که در حال پرسه زنی بودند متوجه می‌شوند که موتورسیکلت تجهیزات ایمنی ندارد تصمیم به سرقت آن می‌کنند.

متهم اصلی پرونده در بازجوئی‌های بعدی اعتراف کرد: حدود ۶ ماه است که با همسرم ازدواج کرده ام و در یکی از استان‌های مرکزی کشور ساکن می‌باشم. هر ۱۵ روز به تهران می‌آیم و با همکاری دوستم که ساکن تهران است ضمن سرقت یک دستگاه موتورسیکلت مدتی با آن کار می‌کنیم و سپس موتورسیکلت را فروخته و با پول آن به شهرستان بر می‌گردم و مجدداً ۱۵ روز دیگر به تهران می‌آیم.

کلانتر محله ستارخان با اشاره به اینکه متهمان تا کنون به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند، ادامه داد: مال باختگان موتورسیکلت‌های مسروقه شناسایی به کلانتری دعوت شده اند و همچنین کشف اموال مسروقه و شناسایی مال خران در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دو سارق موتورسیکلت در خیابان ستارخان بازداشت شدند

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار