زارعی گفت: در مناطق آزاد دفاتر مختلفی را گرفته‌ایم تا بتوانیم بحث صادرات و واردات استارت آپ‌ها را به راحتی طی کنیم.

///به گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس زارعی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در مراسم رونمایی از یک استارت‌آپ با اشاره به پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بیان کرد: پارک علم و فناوری تلاش کرده تا خود را با مهندسی کرده و برنامه‌های جدیدی را برای خود تدوین کند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران درباره مهمترین برنامه پارک گفت: ایجاد کارگزاران و تشکیل کلینیک کسب و کار برای نوشتن مدل‌های کسب و کار مهم‌ترین برنامه ما بوده است.

وی اظهار کرد: وجود شتاب‌دهنده‌های مختلف برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان از جمله برنامه‌های دیگر پارک است و نیاز به علمی شدن و داشتن برنامه مناسب برای انتقال تکنولوژی از جمله برنامه‌های دیگری است که امسال در پارک علم و فناوری دنبال شد.

فضای پارک‌های علم و فناوری دانشگاه تهران ۲ برابر می‌شود

زارعی با اشاره به برنامه‌های پارک در سال آینده اظهار کرد: سال آینده فضای ساختمان‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ۲ برابر می‌شود و بر همین اساس برنامه‌های دانش بنیانی دانشگاه تخصصی‌تر ادامه پیدا می‌کنند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: در مناطق آزاد دفاتر مختلفی را گرفته‌ایم تا بتوانیم بحث صادرات و واردات استارت آپ‌ها را به راحتی طی کنیم.

پیشرفت و بهبود فضای اقتصادی با استارت آپ‌ها

وی با اشاره به اقتصاد سال ۹۸ اظهار کرد: اقتصاد سال ۹۸ بسیار خوب خواهد بود و پارک‌های علم و فناوری در تولید ناخالص ملی سرمایه گذاری می‌کنند و استارت آپ‌های ما می‌توانند سبب پیشرفت و بهبود فضای اقتصادی شوند و تمام هدف ما هم همین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار