رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران اجرایی تلاشگر، اهل کار، متعهد و دلسوز این استان از سوی دستگاه قضایی استان حمایت قاطع می‌شوند هر چند که به طور سهوی خطا یا اشتباه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  حجت الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای حفاظت از بیت المال استان  در یاسوج اظهار داشت: برخورد قانونی لازم با مدیران اجرایی کم کار، سهل انگار و متخلف این استان نیز از سوی دستگاه قضایی استان خواهد شد.

وی افزود: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش به فکر مردم این استان و به ویژه قشر‌های آسیب پذیر استان باشند و برای خدمات رسانی بهتر به آنان بکوشند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمامی مدیران اجرایی این استان در برابر بیت المال ضامن هستند و چنانچه کوچکترین کوتاهی در حفظ آن انجام شود باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام مزارعی عنوان کرد: باید مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با عمل به آموزه‌های دین مبین اسلام و تأسی از ائمه اطهار (ع) در مصرف بیت المال حساسیت خاصی داشته باشند.

وی ابراز داشت: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد همواره به این نکته مهم توجه داشته باشند که بیت المال باید در راه خدمت به مردم استفاده شود.

حجت الاسلام مزارعی گفت: چنانچه مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به طور مناسب و شایسته از بیت المال استفاده نکنند در برابر خون شهدا مسئول هستند.

انتهای پیام/غ

حمایت از مدیران کار آمد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.