رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

بازرسان از هرگونه غرض‌ورزی و طایفه‌گری بپرهیزند

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسان در گزارشات خود نهایت دقت و بی‌طرفی را داشته باشند و از هرگونه غرض‌ورزی و طایفه‌گری بپرهیزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در نشست تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت نظارت و نقش سازمان بازرسی در کاهش فساد و تخلفات اداری گفت: اگر مدیری لایقی در مسیر ارائه خدمت به طور سهوی خطایی مرتکب شد نباید آن خطا را برجسته کرد و باید کمک شود مدیران خدمتگزار با ارائه مشاوره‌های لازم از مسیر صحیح منحرف نشوند.

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش بازرسان باید اصلاح امور اداری باشد و مدیران را در این زمینه هدایت کنند.

وی عنوان کرد: سازمان بازرسی نظر مشورتی به مدیران اجرایی در راستای اجرای بهتر قوانین ارائه دهند تا مدیران بهتر بتوانند قانون را اجرا کنند.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف سازمان بازرسی استان مچ‌گیری از مدیران اجرایی نیست مدیریت نوعی امانت الهی است و اگر مدیران در رسیدگی به امور مردم و کاهش مشکلات آنان ذره‌ای کوتاهی کنند نوعی خیانت است.

مزارعی ادامه داد: مدیران از ایجاد شبهه برای بازرسان جلوگیری کنند برای مثال اگر در آزمون استخدامی اداره‌ای تعدادی از اقوام دور و نزدیک مدیر شرکت کردند باید مدیر مربوطه آن را به اطلاع بازرسان برساند تا از ایجاد شبهه جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: سازمان بازرسی در کنار برخورد با مدیران مختلف اقدام به حمایت از مدیران تلاشگر و خدمتگزار که به طور سهوی به قانون عمل نکنند داشته باشند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در غیر اینصورت مدیران شایسته بی‌انگیزه می‌شوند و در مقابل مسؤولان نالایق جسورتر خواهند شد.

مزارعی تصریح کرد: بازرسان در گزارشات خود نهایت دقت و بی‌طرفی را داشته باشند و از هرگونه غرض‌ورزی و طایفه‌گری بپرهیزند.

در پایان این مراسم غلام‌حسین کرمی به عنوان مدیرکل بازرسی استان منصوب و از خدمات سید مهدی تقوی تجلیل شد.

 انتهای پیام/غ

تلاش بازرسان باید اصلاح امور اداری باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.