قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان از تمهیدات این باشگاه برای برگزاری قابل قبول فینال لیگ برتر فوتسال خبر داد.

محمد حسین عراقی زاده قائم مقام تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر فینال لیگ برتر فوتسال کشور میان تیم‌های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در سالن پیروزی که به میزبانی گیتی پسندی‌ها خواهد بود، خبر داد.

وی در این مورد گفت: اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر فینال در سالن پیروزی را انجام دادیم. تمامی هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذی ربط من جمله اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اصفهان،   در ارتباط با بحث میزبانی صورت گرفته است. البته ماموران امنیتی در این میان نقش اساسی را ایفا خواهند کرد تا امنیت سالن برگزاری تامین شود.  

وی در ارتباط با تخصیص فضای لازم برای هواداران مهمانی که از تبریز برای تماشای این بازی به اصفهان می‌آیند، افزود: با نظارت ناظر بازی، جایگاه تماشاگران مس سونگون مشخص شده و کاملا از جایگاه هواداران گیتی پسند جدا شده است. همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک فینال خوب صورت گرفته است و بعید می‌دانم مشکلی پیش بیاید. امیدواریم با کمک بازیکنان گیتی پسند جام در اصفهان بماند.

در انتها عراقی زاده در ارتباط با جشن قهرمانی پس از بازی افزود: فینال لیگ برتر فوتسال و اهدای جام  با حضور اعضای کمیته فوتسال، سازمان لیگ و البته حضورپرشور تماشاگران برگزار خواهد شد.   کمیته انضباطی در اینباره رای خودرا فعلا برگرداند و اجازه داد تا تماشاگران در بازی فینال حضور پیدا کنند. اما من همواره از حضور در سالن محروم هستم.


بیشتر بخوانید:

تقی پور: می‌خواهیم در قهرمانی لیگ برتر فوتسال دبل کنیم

ناظم الشریعه: باید فراتر از تیم‌های آسیایی بازی دوستانه برگزار کنیم

پاداش ملی پوشان فوتسال به جیب کی روش رفت؟


انتهای پیام/

صحبت های قائم مقام گیتی پسند پیش از شروع دیدارفینال لیگ برتر فوتسال

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار