سرمربی تیم مس سونگون ورزقان از شرایط خوب تیمش، پیش از شروع فینال لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد.

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان درگفت و گو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با شرایط بازی فردا بین تیم های  مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: وقتی اسم فینال روی یک مسابقه گذاشته می‌شود مطمئنا آن مصاف از حالت یک بازی ساده خارج می‌شود و رفته رفته بر حساسیت اش افزوده می‌شود. اما ما امیدواریم در انتها بتوانیم برای دومین بار قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی ادامه درباره شرایط بازی در خانه حریف و آن هم در سالن جنجالی پیروزی اصفهان افزود: ما چندین و چند بار در این سالن به مصاف گیتی پسند رفته ایم. فکر نمی‌کنم بازی کردن در این سالن برای بازیکنان مشکل باشد، شرایط بازیکنان بسیار خوب و آن ها کاملا برای این دیدار حساس آماده هستند.

تقی پور ادامه داد:فوتسال ایران فراتر از آسیا است و  تیم ما باید به گونه‌ای بازی کند که در نهایت تماشاگر در سالن از نتیجه و عملکرد تیم رضایت داشته باشد. مطمئنا هر تیمی که از موقعیت‌ها بهره لازم را ببرد به قهرمانی نزدیک‌تر خواهد شد. با توجه به اینکه اولین بار است که لیگ برتر فوتسال به صورت پلی آف برگزار می‌شود، فینال باید به نحو احسن بین هر ۲ تیم پیگیری شود.

تقی پور در انتها از حضور تماشاگران مس سونگون در اصفهان برای تشویق تیم شان خبر داد.


بیشتر بخوانید:

فوتسال به آخر خط رسید/ درخواب پایتخت جام به تبریز می‌رود یا اصفهان؟

ناظم الشریعه: باید فراتر از تیم‌های آسیایی بازی دوستانه برگزار کنیم

پاداش ملی پوشان فوتسال به جیب کی روش رفت؟


انتهای پیام/

صحبت های سرمربی مس سونگون پیش از دیدار فینال لیگ برتر فوتسال

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار