استاندار همدان از تهیه و اجرای سند راهبردی وعملیاتی سه ساله استان همدان براساس ظرفیت‌های موجود و اسنادبالادستی خبر داد.

اجرای سند راهبردی و عملیاتی استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید شاهرخی استاندار همدان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهرستان ملایر گفت: سند راهبردی وعملیاتی سه ساله براساس ظرفیت‌های موجود و اسناد بالادستی تهیه شده و اجرای آن در اولویت است.

وی با اینکه اشتغال و تولید اولویت اول استان همدان است، گفت: درشرایط فعلی جنگ اقتصادی، نیازمند مدیریت جهادی و کارشبانه روزی در همه عرصه ها هستیم. 

استاندار همدان با بیان اینکه باید ظرفیت صنعتی شهرستان ملایر جدی گرفته و بستر را برای حضورسرمایه گذار فراهم شود، گفت: این شهرستان ظرفیت‌های بالایی برای توسعه دارد و با وحدت و همدلی این شهرستان در مسیر کار و پیشرفت قراردارد.

شاهرخی با بیان اینکه به دنبال توسعه متوازن در استان همدان هستیم،گفت: میراث جهانی انگور فرصت ارزشمندی برای توسعه ملایر است.

وی با اشاره به جایگاه و سابقه تاریخی این شهرستان ملایر گفت: مردم ملایر از گذشته تا امروز به فرهنگ؛ اخلاق و سخت کوشی شناخته شده هستند.

 استاندارهمدان در پایان با تاکید بر نقش مهم و حیاتی رسانه در اطلاع رسانی گفت: مدیران با رسانه‌ها ارتباط و تعامل داشته باشند و از ظرفیت خوب رسانه‌ها جهت ارائه گزارش عملکرداستفاده کنند.

انتهای پیام/د.ا

سند راهبردی و عملیاتی استان همدان اجرای می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.