فرماندار تویسرکان گفت: در هیچکدام از مدارس این شهرستان بخاری نفت سوز نداریم و همه به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده اند.

هیچ مدرسه نفت سوزی در تویسرکان نداریمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مومیوند، فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه هم اکنون هیچ بخاری غیراستانداردی در مدارس این شهرستان وجود ندارد، گفت: بخاری های موجود در مدارس کاملا استاندارد و مجهز هستند.

وی همچنین از بازسازی و مرمت مدارس حتی در دور افتاده ترین مناطق شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مرمت مدارس این شهرستان در اولویت کاری قرار گرفته و تسهیلاتی نیز در این زمینه در نظر گرفته شده است.

مومیوند در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در این شهرستان در حوزه های مختلف، به سیاستهای کشاورزی در راستای مقابله با بحران کم آبی هم اشاره کرد و ادامه داد: توسعه کشت گلخانه ها از ۲ هکتار سال ۹۴ به ۲۰ هکتار در سال ۹۶ ، کاهش تولید محصولات پر آب بر همچون خیار و گوجه فرنگی و کشت کلزا از ۳۰ به ۶۰۰ هکتار در این راستاست.

فرماندار تویسرکان اجرای طرح ملی سرشاخه کاری را با دو هدف سرمازدگی و افزایش تولید از مهم ترین اقدامات سالهای اخیر برشمرد و گفت : پارسال ۲۰ هزار پیوند سرشاخه کاری انجام شد و امسال هم ۱۵۰ هزار مورد انجام شده است و یک باغ مادرهم ایجاد شده که در سالهای آینده ثمر آنرا خواهیم دید.

مومیوند کاهش مهاجرت از شهرستان ، تحصیل ۳ هزار دانشجو ، بهره مندی همه روستاها از نعمت برق ، گاز ، تلفن و جاده آسفالته را از جمله اقدامات دولت در سالهای گذشته برشمرد.

وی همچنین افزود : ۴ هزارو۷۳۰ کارگاه مبل و منبت داریم و امسال ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به آنها پرداخت شده است.

این مسئول ادامه داد : در یک و نیم سال گذشته ۱۶ خانه بهداشت و ۸ مرکز جامع سلامت ایجاد شده و همه خانه های بهداشت هم مرمت شده و ۴ خانه بهداشت هم در شهر تویسرکان فعالند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به زیرساخت های انجام شده در سالهای اخیر گفت : همین امر موجب افزایش حضور گردشگرا به شهرستان شده است به طوری که در عید نوروز سال ۹۶ ، سه هزار نفر و نوروز امسال ۱۰ هزار نفر اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ د

تویسرکان مدرسه نفت سوزی ندارد

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.