مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از برگزاری جشن «خداحافظی با بخاری نفتی» در دهه فجر خبر داد و گفت: ۶ هزار و ۲۶۷ کلاس در همدان استانداردسازی گرمایشی شدند.

مدارس همدان با بخاری های نفتی خداحافظی می کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرزاد تیموری مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در همدان با اشاره به استاندارد‌سازی ۶ هزار و ۲۶۷ کلاس در سراسر استان اظهار کرد: تا ۲۲ بهمن‌ماه، سیستم گرمایشی باقیمانده فضا‌های آموزشی را هم تغییر داده و جشن خداحافظی با بخاری‌های نفتی را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات حاصل از تعهدات خیران ۳۰ میلیارد تومان است  افزود: مجموع اعتبارات این سازمان در سال ۹۷ بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه اعتبارات این سازمان از سه محل ملی، استانی و تعهد خیرین تامین می‌شود یادآور شد: امسال قریب به ۳۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مجموع اعتبارات ملی این سازمان است.

تیموری استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس، توزیع و اجرای مقررات و ضوابط فنی مدارس، تهیه و توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی بر اساس آخرین کتب مقاطع تحصیلی، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز در جهت رفع نیاز‌های مدارس و هوشمندسازی سیستم آموزش مدارس را از جمله شاخص‌های این سازمان برشمرد.

انتهای پیام/ص. ف

پایان کار بخاری‌های نفتی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.