درسومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی، از کلثوم عثمانپور تسهیلگر جام باشگاه کتابخوانی ریحانه سنندج به عنوان تسهیلگر برگزیده جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور تقدیر شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت : مراسم اختتامیه سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی ۱۴ اسفند‌ماه در پردیس باغ کتاب تهران برگزار شد و در این مراسم از ٢٥ برگزیده کشوری این دوره تجلیل شد.

عبید رستمی با اشاره به تعداد باشگاه‌های کتابخوانی این دوره عنوان کرد: یک هزار و ٧٤٦ شهر و روستا کشور در سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی مشارکت داشتند و ١٥هزار باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان با ٢٠٠ هزار عضو در سراسر کشور تشکیل شد.

وی همچنین گفت: با توجه به گستردگی کار، بخش عمده‌ای از آثار در مراکزاستان‌ها بررسی شدند و آثار برگزیده استانی به مرحله کشوری راه پیدا کرده که ٢٥ منتخب سومین جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور در ایین اختتامیه این جشنواره معرفی شدند.

رستمی خاطر نشان کرد: در آیین اختتامیه سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی، از کلثوم عثمانپور، تسهیلگر جام باشگاه کتابخوانی ریحانه سنندج به عنوان تسهیلگر برگزیده جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

موفقیت بانوی سنندجی در باشگاه های کتابخوانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.