مهمترین اخبار نیروی انتظامی در مرداد ۹۷ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد‌های مرداد ماه سال ۹۷ نیروی انتظامی را در این بسته خبری مشاهده کنید.


تماشاگر نماها در استادیوم آزادی شناسایی شدند/ تشکیل پرونده قضایی برای هنجارشکنان مسابقات فوتبال

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه با اقدامات تماشاگر نماها در ورزشگاه‌های کشور، گفت: روز گذشته به همراه وزیر ورزش و معاون دادستان تهران بزرگ جلسه‌ای در رابطه با این موضوع برگزار کردیم که امکانات و نیازهای بیشتری برای کنترل بیشتر تماشاگر نماهایی که به ورزشگاه‌ها می‌روند و موجب تخلف می‌شوند، در اختیار ما قرار گیرد تا علاوه بر برخوردهای جدی‌تر از سوی دستگاه قضایی نیز به پرونده این متخلفان رسیدگی شود.


نماز عید قربان در کمال امنیت و آرامش در پایتخت برگزار شد

سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تبریک عید سعید قربان، اظهار داشت: نماز عید قربان امروز در کمال امنیت و آرامش در تهران انجام شد.


تمهیدات ناجا برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی (ع)

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: با توجه به محدودیت زمان عملیات اربعین حسینی (ع) که معمولا اول ماه صفر شروع می‌شود، مقرر شد تمام واحد‌ها با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های خود پای کار بیایند تا بتوانیم طرح‌ها و ایده‌های مطلوبی را که برنامه ریزی شده، اجرا کنیم و در این مدت زمان باقی مانده نه تنها اقدامات لازم را تکمیل و به اتمام برسانیم، بلکه باید به رفع نواقص احتمالی بپردازیم تا زمینه را برای بهترین پذیرایی از زائران اربعین حسینی (ع) مهیا سازیم.


گشت ویژه پلیس در روز عید قربان

به مناسبت روز عید قربان پلیس پیشگیری اجرای طرح‌های گشت زنی محسوس و نامحسوس را به منزله ایجاد امنیت در محلات و منازل آغاز کرده است.


گشت ویژه پلیس در روز عرفه

پلیس گشت زنی در سطح شهر و محلات تهران را تا زمانی که شهروندان در مراسم روز عرفه در مساجد حضور دارند، انجام خواهد داد.


شناسایی انبار احتکار آهن به ارزش ۴۰ میلیارد در کهریزک + عکس

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در این انبار تیرآهن‌های ۱۶ و ۲۴ ساخت کشور، لوله‌های وارداتی از کشور اوکراین، صفحات و ورقه‌های آهن به مدت ۴ سال دپو شده اند.


فروشندگان موظف هستند که دستگاه کارتخوان را در اختیار مشتریان قرار دهند

گاهی اوقات مجرمان با استفاده از یک وسیله تجهیزاتی به نام «اسکیمر» انجام جرم سایبری را برنامه‌ریزی و طراحی می‌کنند، به این صورت که در کنار دستگاه‌های کارتخوان دستگاه «اسکیمر» را قرار می دهند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت مشتریان و خریداران می‌کنند.


کشف احتکار ۷ هزار تن کاغذ، ۹ هزارتن آهن آلات و مقادیری لوازم خانگی در کهریزک

سردار رحیمی گفت: در میان این انبارها یک انبار با 9 هزار تن آهن آلات به ارزش 36 میلیارد تومان و یک انبار با 100 تن مواد پتروشیمی که برای تهیه لوازم پلاستیکی و یکبار مصرف به کار برده می شوند کشف شد و همچنین 3 انبار لوازم خانگی به ارزش 6 میلیارد تومان شناسایی، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مالکان و عرضه کنندگان کالاهای وارد شده به کشور می بایست مقدار ورود و خروج اقلام انبار شده در سوله ها را در یک سامانه مشخص ثبت کنند که متاسفانه بعد از گذشت 5 سال از تصویب این قانون هیچ اقدامی جهت ارسال مقدار موجودی انبار ها اعم از ورودی ها و خروجی ها به مسئولان مربوطه اعلام نشده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار