۱۳۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در آذربایجانغربی دایر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجانغربی درمهاباد با اشاره به اهمیت برگزاری جشن نیکوکاری در آذربایجانغربی گفت: امسال رویکرد کمیته امداد امام خمینی توسعه فرهنگ کمک به صورت الکترونیکی و اپلکیشنی است، اما با این حال طبق عرف سال‌های گذشته ۱۳۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی درمیادین و معابرعمومی شهرستا‌نهای آذربایجانغربی برپا می‌شود تا خیرین بتوانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را اهداء کنند.

سهندی افزود: اپلکیشن‌های سکه و سنا به عنوان دو سامانه مورد تأیید کمیته امداد امام بهترین راه برای کمک به نیازمندان به شمار می‌آیند که در صورت طی پروسه کمک خیرین از این طریق ظرفیت بسیار مطلوبی برای مدیریت مشارکت‌های مردمی ایجاد می‌شود تا کمک به مددجویان در شرایط بهبود یافته و نظام مندی به انجام برسد.

سهندی گفت: سامانه #۱*۸۸۷۷* در تلفن‌های همراه و سامانه ۰۹۶۸۶۸۷ در تلفن‌های ثابت ظرفیت مطمئنی برای جلب مشارکت‌های مردمی است که خیرین می‌توانند به سهولت از این طریق به مددجویان کمیته امداد کمک کنند.

وی همچنین گفت: ۴۰۰ هزار پاکت هم برای جمع آوری کمک‌های خیرین در مدارس استان بین دانش آموزان توزیع شده است.

سهندی، در بخش دیگری از سخنان خودگفت: ۷۸۰ میلیارد ریال امسال صرف اشتغال آفرینی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در آذربایجانغربی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان افزود: میزان مشارکت خیرین در آذربایجانغربی در کمک به مددجویان ۳۵ درصد افزایش داشته است و امسال یکهزار و ۴۰۰ خانوار پس از توانمندسازی از چرخه حمایتی این نهاد حذف شده‌اند.

سهندی اضافه کرد: در بخش مسکن هم تفاهم نامه‌ای مشترک بین این نهاد با استانداری و سازمان برنامه و بودجه برای احداث دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان روستایی فراهم شده و در سال ۹۸ محقق می‌شود و علاوه براین ۵۰۰ واحد مسکونی نیز با همکاری سپاه شهدا آذربایجانغربی درحال احداث است که حدود ۲۸۰ واحد آن تحویل مددجویان شده است.

انتهای پیام/ج

جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در آذربایجانغربی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.