مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۳۰ هزار پاکت برای جمع آوری کمک‌های دانش آموزان و والدین آنان همزمان با جشن نیکوکاری در مدارس این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسین خضری افزود: این پاکت‌ها در آستانه سال جدید و جشن نیکوکاری با هدف جمع آوری هدایای دانش آموزان و تحویل کمک‌های آنان به افراد نیازمند توزیع شده است. 

وی اضافه کرد: هدایای دانش آموزان هر مدرسه پس از جمع آوری در بین دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه توزیع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: افراد خیر هم می‌توانند در صورت تمایل با واریز وجوه نقدی خود به شماره حساب ۰۲۱۶۴۷۲۷۴۵۰۰۲ بانک ملی شعبه مرکزی، در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

وی یادآور شد: نوعدوستی و کمک به دیگران یکی از ویژگی‌های مهم جامعه انسانی بوده و همگان باید در این راستا به همدیگر کمک کنند.

به گفته خضری در جشن نیکوکاری پارسال در مجموع پنج میلیارد و ۶۸۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در مهاباد جمع آوری شد.

امسال هم جشن نیکوکاری در روز‌های ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفند همزمان با سراسر کشور در یکهزار و ۷۵۰ مورد مدرسه و ۱۳۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

پنج هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، یکهزار و ۵۰ دانش آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

در سال تحصیلی جدید ۴۱ هزار و ۶۰۰ دانش آموز مهابادی در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ج

 پاکت نیکوکاری بین دانش آموزان مهابادی توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.