نمایشگاه بزرگ پوشاک، کیف و کفش، صنایع غذایی و آشامیدنی، پاک کننده و سلولزی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی برگزار می‌شود.

نمایشگاه پوشاک و صنایع غذایی در نمایشگاه بین المللی اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در نمایشگاه پوشاک و صنایع غذایی در نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی همه ملزومات و نیاز‌های شهروندان برای روز‌های پایانی سال فراهم شده است.

همه کالا‌ها و اجناس عرضه شده در این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید داخلی و تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان در ایام پایانی سال برگزار می‌شود تا بخشی از دغدغه مردم برای تأمین مایحتاج شب عید برطرف شود.

خان احمدی روابط عمومي نمايشگاه بین المللی استان مركزي در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این نمایشگاه با بیش از ۲۴۰ غرفه در محل سالن‌های پارس و پردیس و پرشیا نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی به مساحت ده هزار متر برگزار می‌شود.

احمدی ادامه داد: نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش، صنایع غذایی و آشامیدنی، پاک کننده و سلولزی از ۱۳ لغایت ۱۷ اسفند ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی پذیرای شهروندان محترم می‌باشد.

جمشید زند، رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: در سال گذشته همه کالا‌ها به مدت ۱۰ روز مطابق شیوه‌نامه در نمایشگاه بهاره به شهروندان عرضه می‌شد، اما امسال شیوه‌نامه و شرایط برگزاری نمایشگاه تغییر کرده است و نمایشگاه به‌صورت تخصصی برگزار می‌شود.

زند ادامه داد: با تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار گرفته می‌شود امیدواریم شرایط خوب و آرامش بخشی را در سطح بازار برای ایام پایان سال داشته باشیم.

انتهاي پيام/ ر

نمايشگاه پوشاك و صنايع غذايي با هدف حمايت از توليد داخلي

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.