استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، جان باختن پنج نفر در حادثه سقوط بالگرد اورژانس ۱۱۵ را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پی سانحه سقوط یک فروند بالگرد امدادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، با صدور پیامی این حادثه غم انگیز را به خانواده‌های جانباختگان و مردم شریف استان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
حادثه غم انگیز سقوط یک فروند بالگرد امدادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان که باعث جان باختن ۵ نفر از هموطنان و هم استانی‌های عزیز شد، موجب تأثر فراوان گردید.
تلاش فداکارانه کادر پروازی و نیرو‌های امدادی اورژانس برای نجات جان مادر بارداری از هم استانی‌های عزیز، حاکی از نوع دوستی و تعهد بالای انسانی و ایمانی آنان است و در نزد خداوند سبحان اجری عظیم خواهد داشت.
اینجانب با عرض تسلیت این حادثه غمبار به خانواده‌های داغدار و مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری، از خداوند رحمان برای جان باختگان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شریف صبر و اجر مسئلت دارم.»
 
گفتنی است؛ بالگرد اورژانس ۱۱۵ صبح امروز دوشنبه ۱۳ اسفند ۹۷ برای امدادرسانی به بیماری در روستای صعب‌العبور دهدلی شهرستان اردل به پرواز درآمد که بعد از ۱۰ دقیقه دچار حادثه شد و در دامنه کوه حوالی روستای سرتیشنیز شهرستان کیار و ۳۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان سقوط کرد.

پنج سرنشین این بالگرد شامل دو کارشناس فوریت‌های پزشکی و سه نفر از کادر پروازی هوا نیروز ارتش، بر اثر آتش سوزی جان باختند.

انتهای پیام/خ

سقوط بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ چهار محال و بختیاری

برچسب ها: استانداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار