استاندار چهارمحال و بختیاری، شهادت تعدادی از حافظان مرزهای میهن اسلامی در حمله انتحاری را تبریک و تسلیت گفت.

تسریع در روند برون سپاری طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، با صدور پیامی، ضمن محکومیت حمله انتحاری به حافظان مرز‌های میهن، شهادت تعدادی از پاسداران و فرزندان غیور ایران اسلامی در این حادثه تروریستی را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«حمله انتحاری تکفیری‌ها به اتوبوس حامل جمعی از حافظان مرز‌های میهن در سیستان و بلوچستان که موجب شهادت و جراحت تعدادی از فرزندان غیور ایران اسلامی شد، موجب تأثر و تأسف شدید گردید.
بدون تردید این جنایت ظالمانه علیه فرزندان برومند ایران و تلاش برای کشانیدن جامعه به خشونت و ایجاد ناامنی در کشور عزیز و سرافرازمان، پیشاپیش محکوم به شکست است.
ضمن عرض تسلیت، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده‌های ارجمندشان، صبر و اجر، و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.»

گفتنی است: در حمله انتحاری عصر روز گذشته چهارشنبه ۲۴ بهمن ۹۷ در جاده خاش به زاهدان در استان سیستان و بلوچستان و با استفاده از یک دستگاه خودروی حامل مواد منفجره، به اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که در حال بازگشت از مأموریت مرزبانی بودند، جمعی از پاسداران حافظ مرز‌های میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/ص

محکومیت حمله انتحاری به حافظان مرز‌های میهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار