دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: نمایشگاه های فروش بهاره در استان اردبیل برپا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در کمیته نظارت بر فرایند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان اردبیل تصریح کرد: در ایام منتهی به آغاز سال جدید نمایشگاه‌های فروش بهاره با هدف ارائه برخی از اقلام توسط این مراکز که مصرف کننده‌ها با حداقل قیمت، مایحتاج خود را خریداری نمایند برپا می‌شود و باید نظارت‌های لازم در این بخش به شکل مناسبی انجام پذیرد.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده قیمت تمام شده میوه شب عید، قیمتی معقول و منطقی خواهد بود تا اقشار مختلف مشکل خاصی در تأمین میوه عید نداشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بر ضرورت حذف تجملات و خرید اقلام غیرضروری تاکید کرد و یادآور شد: کمپین استقبال از نوروز ساده و به دور از تجملات بیهوده که به ابتکار نماینده ولی فقیه در استان اردبیل راه اندازی شده اقدام فرهنگی بسیار ارزشمندی بوده و با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور فرهنگسازی لازم در این خصوص ضروری به نظر می‌رسد.

عتباتی از برگزاری مستمر جلسات تنظیم بازار و پیگیری مصوبات آن برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در اردبیل خبر داد و افزود: به منظور کنترل قیمت‌ها نظارت بر روند تولید، توزیع، عرضه و ساماندهی وضعیت بازار با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی یادآور شد: در ایام پرالتهاب بازار عید باید نهادهای نظارتی به صورت شبانه روزی فعالیت داشته و با افزایش اکیپ‌های تلفیقی به نمایندگی از دستگاه‌های مربوط بر نحوه عرضه و فروش کالاهای اساسی نظارت ویژه‌ای برقرار شود.

انتهای پیام/ح

 تامین میوه شب عید در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.