معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت:اگر آموزشی با مشارکت بخش صنعتی اتفاق بیفتد قطعا مؤثر و مفید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، صبح امروز پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور از بخش های مختلف کویر تایر بازید و مرکز آموزش بین کارگاهی کویر تایر را افتتاح کرد.

پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: اگر آموزشی با مشارکت بخش صنعتی اتفاق بیفتد قطعا مؤثر و مفید خواهد بود.

وی با بیان اینکه کاملا مشخص است که موضوع آموزش جزء برند این شرکت قابل طرح است، افزود: به دلیل سرمایه گذاری و تمایلی که در سرمایه گذاری در این محل است پرسنل آموزش دیده به عنوان برند این شرکت معرفی شوند.

پاک سرشت با بیان اینکه توانمندی نیروی کاری و بازاریابی و بهره وری آنها مربوط به تجربه و تخصص آنها است،گفت: خوشحال هستم افرادی که در این مکان مشغول به کار  هستند بومی بوده و امیدواریم که در این مکان نیروی انسانی بومی تربیت کنیم و نیاز به نیروی غیر بومی نداشته باشیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور افزود: در خط تولید نیز نکات جالبی چون نقش دستان توانگر نیروی ایرانی خلاق کاملا مشهود بود و این غرور انگیز است و من باور دارم که با توجه بیشتر به موضوع آموزش می توانیم خلاقیت بیشتری در بحث تولید داشته باشیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.