رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ملایر از توزیع میوه شب عید در ۳۰ نقطه این شهرستان خبر داد.

میوه شب عید در ۳۰ نقطه ملایر توزیع می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داریوش صفاری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز توسط اداره صنعت و معدن اشاره کرد و افزود:این طرح از نیمه دوم بهمن ماه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: ۷۰ نفر به شکل مستمر در ۲ شیفت صبح و بعد از ظهر در بازدید مشترک کار نظارت و بازرسی از واحد‌های مختلف سطح بازار، واحد‌های عرضه کالا، نانوایی‌ها، فروشگاه‌ها را بر عهده دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در بهمن ماه سال جاری یک هزار و ۲۰۲ مورد بازرسی در شهرستان انجام شد، اظهار داشت: تعداد واحد‌های متخلف ۷۰۰ مورد بوده است.

وی بیشترین مورد تخلفات کشف شده را با ۲۱۲ مورد مربوط به گرانفروشی دانست و گفت: عدم درج قیمت، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، نداشتن پروانه کسب از دیگر موارد تخلفات در بهمن ماه بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر از توزیع میوه شب عید در ۳۰ نقطه شهرستان ملایر خبر داد و گفت: به منظور تأمین میوه شب عید مردم، ۱۰۰ تن سیب و ۲۰۰ تن پرتقال برای توزیع در نظر گرفته شده که در صورت نیاز بیشتر خواهد شد.

صفاری، زمان توزیع میوه شب عید را از ۲۶ اسفندماه دانست و افزود: قیمت میوه نیز بر اساس نرخ مصوب اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

توزیع میوه شب عید در ۳۰ نقطه ملایر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.