رئیس پلیس راه استان ایلام از برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته سبک شوتوکان IKD جام باشگاه‌های کشور در شهرستان مهران و قهرمانی فرزند پلیس ایلامی خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: سومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته سبک شوتوکان IKD جام باشگاه‌های کشور در شهرستان مهران برگزار شد.

سرهنگ همتی زاده افزود: این دوره از مسابقات در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با حضور ۴۶۳ نفر از ورزشکار این رشته در ۲۵ باشگاه از۱۴ استان کشور صبح روز جمعه در شهرستان مهران برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات "ایلیا کافی" فرزند یکی از کارکنان پلیس راه استان ایلام توانست در رده سنی نونهالان در وزن ۲۶- کیلوگرم مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به نقش ورزش در سلامت افراد جامعه اضافه کرد: ورزش و حرکات منظم بدن علاوه بر سلامت جسم بر سلام روح و روان و اجتماعی فرد فواید زیادی دارد و در سازگاری فرد در جامعه و شخصیت فرد تاثیر می‌گذارد ورزش درمان بیماری‌هایی نظیر افسردگی و... و نیز بر حافظه تاثیرگذار است.

وی در پایان ادامه داد: ورزش برای جوانان تکیه گاهی امن به حساب می‌آید تا در پناه آن به نهایت رشد و کمال مطلوب انسانی دست یابند.

انتهای پیام/ د

قهرمانی فرزند پلیس ایلامی در مسابقات کاراته

برچسب ها: کاراته ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.