مرکز غربالگری سرطان با زیربنای ۷۰۰ متر و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در رامسر در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اردشیر صارمی رییس بیمارستان رامسر در حاشیه بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و فرماندار رامسر از بیمارستان امام سجاد (ع) با بیان اینکه مرکز غربالگری سرطان با زیربنای ۷۰۰ متر حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در طبقه فوقانی این مرکز، اتاق عمل جدید بیمارستان رامسر با امکانات و تجهیزات ویژه در ۴ اتاق و ۴ تخت عمل ساخته خواهد شد.

وی افزود: در صورت اتمام این پروژه اتاق عمل غیراستاندارد از رده خارج واتاق عمل جدید جایگزین اتاق عمل غیر استاندارد بیمارستان رامسر می‌شود.

صارمی گفت: سیستم هواساز اتاق عمل انجام شده و هم اکنون لوله کشی‌های تخصصی اتاق عمل درحال اجرا است.

وی با بیان اینکه برای اتمام این پروژه نیاز به توجه ویژه و تخصیص اعتبار داریم از خیرین شهرستان خواست در این اقدام مهم پیشقدم شوند.

رییس بیمارستان رامسر کمبود پزشک عمومی در ایام پیک مسافر را مهم‌ترین دغدغه پیش روی در عیدنوروز دانست و بر لزوم رفع این مشکل تاکید کرد.

حمیدرضا مبشری رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر نیز با بیان اینکه گردشگران زیادی تعطیلات به رامسر سفر می‌کنند که باید خدمات درمانی مناسبی به آن‌ها ارائه شود، گفت:: رامسر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ویژه‌ای در بخش بهداشت و درمان دارد که باید از آنان بهره برد و بر روی مباحث پیشگیری بیش از پیش تمرکز شود.

فیروزی رییس پردیس بین الملل رامسر کمبود پرسنل و هیئت علمی را از مهم‌ترین مشکلات این واحد اعلام کرد و افزود: آموزشی شدن بیمارستان‌های منطقه می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های این واحد را رفع و کیفیت خدمات دهی به مردم را افزایش دهد.

وی گفت:داروخانه ۱۳ آبان ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار نسخه را دارد، اما هم اکنون ۱۷ هزار نسخه خدمات دهی می‌شود که باید این بخش را تقویت کرد که بزودی با تکمیل پروژه محل جدید داروخانه ۱۳ آبان، این مرکز از اورژانس خارج خواهد شد و به جنب بیمارستان منتقل می‌شود.

انتهای پیام/ک
 


افزایش خدمات درمانی در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.