نخستین مرکز خدمات پرستاری در شهرستان نور به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید روحانی زاده مدیرعامل مرکز خدمات پرستاری در مراسم بهره برداری نخستین مرکز خدمات پرستاری در شهرستان نور گفت: این مرکز  خدمات پرستاری در منزل، خدمات مشاوره‌ای، پرستاری حرفه‌ای به سالمندان و بیماران و خدمات مشابه، ارائه می‌دهد.

وی افزود: با بیمارستان امام خمینی نور هم قرارداد داریم و برای بیمارانی که نیاز به درمان بیشتری دارند خدمات ارائه خواهیم داد.

مقصودی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور هم در این مراسم گفت: در بخش تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۹۶ و ۹۷ توانستیم ۵۵ میلیارد ریال از طریق کارگروه شهرستان و استان وام به متقاضیان پرداخت کنیم که این امر سبب اشتغال ۹۷ نفر مقیم و ۷۴۹ نفر غیرمقیم شد.

وی گفت: در بخش اعتبارات صندوق توسعه ملی، توانستیم ۳۳ میلیارد ریال، در بخش روستایی و ۴۱ میلیارد ریال در بخش فراگیر از طریق سیستم بانکی به متقاضیان وام پرداخت کنیم.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور افزود: در سال ۹۷ در بخش کاریابی‌های تحت پوشش و هم از طریق آخرین گزارش سامانه رصد کشور در شهرستان نور، ۹۸۴ نفر شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/ م

اضافه شدن یک مرکز خدمات پرستاری در مازندران

برچسب ها: علوم پزشکی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار