تا پایان تعطیلات نوروز هیچ گونه مجوز حفاری در سطح شهر سنندج صادر نخواهد شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه عملیات آماده سازی سطح شهر جهت استقبال از نوروز در سطح شهر آغاز شده است؛ گفت: در راستای آماده سازی سطح شهر تا پایان تعطیلات نوروز هیچ گونه مجوز حفاری در سطح شهر صادر نخواهد شد.

وی گفت: با توجه به برگزاری جلسه ستاد استقبال از نوروز مجموعه اقدامات وتمهیدات لازم جهت آماده سازی سطح شهر به سازمان‌ها ومناطق تابعه شهرداری ابلاغ شده است.

عبدالسلام سپهر بیان کرد: یکی از مواردی که در مصوبات ستاد سفر مورد تاکید و مصوب قرار گرفته عدم صدور مجوز حفاری در سطح شهر در ایام پایانی اسفند ماه وایام تعطیلات نوروز است.

وی گفت: عملیات لکه گیری و آسفالت معابر وخیابان‌های اصلی آغاز شده بنابراین صدور مجوز حفاری باعث خلل در روند آماده سازی سطح شهر خواهد شد.

وی افزود: معاونت فنی و زیر بنایی هم چندین بار به شرکت ایرانسل در خصوص ترمیم حفاری‌های انجام شده توسط آن شرکت اخطارداده است.

مهندس سپهر افزود: شرکت ایرانسل موظف است تمامی نوار‌های حفاری را ترمیم کند و در حال حاضر هم روند ادامه فعالیت این شرکت تا اجرای کامل حفاری متوقف شده است.

انتهای پیام/ع

توقف حفاری‌ها تا پایان نوروز در سطح سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.