رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از انجام عملیات زیباسازی آرک‌ها و پایه‌های پل عابر پیاده میدان آزادی در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شرمین شریفی گفت: یکی از رسالت‌های این سازمان بحث آماده سازی و فضای سازی سطح شهر متناسب به مناسبت‌های مختلف در طول سال است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج بیان کرد: زیباسازی و رنگ آمیزی میادین و جداول سطح شهر از جمله اقداماتی است که این سازمان در آستانه سال نو در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: میدان آزادی سنندج بعنوان میدان اصلی سطح شهر هر ساله در آستانه سال نو بصورت ویژه نورپردازی و رنگ آمیزی می‌شود.

شریفی از آغاز عملیات زیباسازی آرک‌ها و پایه‌های پل عابر پیاده میدان آزادی خبر داد و گفت: با هدف ایجاد فضای مناسب بصری با الهام گرفتن از هنر ناب ایرانی و با استفاده از هنر تذهیب و نگارگری چهره‌ای متفاوت را در میدان اصلی سطح بوجود آوریم.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از شهروندان خواست در آستانه سال نو و حضور مسافران و گردشگران در ایام نوروز از الصاق ونصب هرگونه برچسب تبلیغاتی بر روی جداره اصلی معابر سطح شهر بویژه پایه‌های پل عابر پیاده میدان آزادی خودداری کنند.

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: مناظرطبیعی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار