نمایشگاه خوشنویسی "نسیم وصال ۲" مجموعه آثار سید وریا هاشمی و هنرجویان گالری آیرین در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار گذاشته می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید وریا هاشمی مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: هنر خوشنویسی به عنوان یکی از متعهد‌ترین هنر‌ها بوده و افرادی که با خط خوش نگارش می‌کردند از جایگاه والایی برخوردار بودند.

وی افزود: در دوسال گذشته با هدف آشنایی شهروندان در بخش‌های مختلف اجتماعی با هنر و همچنین برقراری ارتباط بیشتر این عزیزان با آیات و احادیث و آثار بزرگان شعر و ادب کردی و فارسی از طریق هنر خوشنویسی، آموزش این هنر را با همکاری حوزه هنری استان کردستان آغاز نمودم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای هنری در استان افزود: نمایشگاه "نسیم وصال ۲" مجموعه‌ای از آثار جدید بنده، در کنار آثاری از ۱۳ هنرجوی دیگر است که در مجموع با ۲۵ تابلو از ۱۲ اسفند ماه تا ۱۷ اسفند آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

هاشمی با دعوت از تمامی علاقه‌مندان هنر خوشنویسی جهت بازدید از این نمایشگاه گفت: ساعت ۱۷ روز یکشنبه نمایشگاه افتتاح و در ایام برگزاری همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

سید وریا هاشمی متولد ۱۳۵۹ سنندج دارای مدرک کارشناسی جامعه شناسی (دانشگاه تربیت معلم) وفوق ممتاز خوشنویسی خط شکسته می‌باشد. وی مدرک فوق ممتاز خو شنویسی را در محضر استاد یدالله کابلی خوانساری واز انجمن نوبنیاد تهران دریافت نموده است

وی تاکنون علاوه بر حضور در نمایشگاه‌های متعددگروهی به صورت انفرادی نیز در نقاط مختلف کشور نمایشگاه‌هایی را برگزار نموده است از جمله نمایشگاه انفرادی در نگارخانه ارشد سنندج ۱۳۷۸، نگارخانه دانشگاه تربیت معلم تهران، ۱۳۷۹، نگارخانه صبا موسسه صبا تهران، ۱۳۸۷، نگارخانه ابن سینا فرهنگسرای ابن سینا ۱۳۹۰ می باشد.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه آثار خوشنویسی در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.