به دنبال بارش باران و شدت سیل در نقاطی از مرز میرجاوه، تعدادی از مرزبانان در مسیر سیل دچار سانحه شدند.

تعدادی از مرزبانان میرجاوه گرفتار سیل شدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهدای ناجا، امروز بر اثر بارش باران و شدت سیل در نقاطی از مرز میرجاوه، تعدادی از مرزبانان که در حین حراست و پاسداری از نقاط صفر مرزی بودند با توجه حجم زیاد بارندگی و قرار داشتن در مسیر سیل دچار سانحه شدند.

ضیایی معاون فرماندهی مرزبانی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان گفت : به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شهرستان میرجاوه، سه نفر از نیرو‌های مرزبانی در حین حراست از مرز‌ها در پاسگاه ۹۳و برجک ۴ این شهرستان مرزی گرفتار سیلاب شدند.

تاکنون پیکر یکی از مرزبانان که از پرسنل مرزبانی می‌باشد پیدا شده و جستجو برای یافتن دو سرباز شهید این سانحه همچنان ادامه دارد.

با پایش عملیاتی منطقه سیل‌زده میرجاوه جسد یکی از مرزبانان با هویت گروهبان یکم محمد نوری اهل شهرستان زابل کشف شد. هویت ۲ مرزبانان مفقود شده به نام‌های علی هلاکویی و مجتبی یزدان‌پناه است که جست‌وجو برای یافتن آن‌ها در جریان است.

گفتنی است: شهرستان مرزی میرجاوه در شرق استان سیستان و بلوچستان واقع شده است و بیش از ۳۵۰ کیلومتر با کشور پاکستان هم مرز است.

انتهای پیام/ز

سیل به مرزبان رحم نکرد

برچسب ها: حوادث ، بارش باران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.