معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت : در احیای واحد‌های راکد بسیار جدی هستیم.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در سفر به شهرستان صحنه از طرح‌های اقتصادی این شهرستان بخصوص شرکت ایلیا ذرت و واحد‌های راکد شهرک صنعتی خصوصی بازدید کرد.

وی با اشاره به عزم جدی مدیریت استان برای احیای واحد‌های راکد گفت : یکی از برنامه‌هایی که آقای استاندار هم بسیار بر روی آن تاکید دارند بررسی مسائل و مشکلاتی واحد‌های تولیدی است که منجر به تعطیلی یا کاهش فعالیت آن‌ها گردیده است و بر همین اساس نشست‌های مختلف و متعددی با صاحبان واحد‌های تولیدی راکد، بانک‌های عامل و دستگاه‌های دولتی مرتبط برگزار که تاکنون منجر به حل مشکل بیش از ۶۰ واحد تولیدی راکد گردیده است و این جلسات به طور مستمر ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اظهار داشت: یکی از تصمیماتی که برای کاهش معضل بیکاری اتخاذ کرده ایم این است که به واحد‌های تولیدی فعال پیشنهاد داده ایم که در ازای تسهیلات و امکانات مطلوبی که به آن‌ها خواهیم داد یک خط تولید جدید که زمینه اشتغال چند نفر را فراهم کند راه اندازی کنند که این مسئله هم باعث رونق اقتصادی می‌شود و هم از ساخت و ساز‌های جدید و هزینه بر جلوگیری خواهد کرد.

حاتمی در بازدید از شهرک صنعتی خصوصی صحنه گفت: تفکر ایجاد شهرک‌های صنعتی به منظور حمایت از بخش خصوصی و تجمیع شرکت‌ها از زمان استانداری آقای ترک نژاد کلید خورد و استان کرمانشاه از معدود استان‌هایی بود که در آن زمان به ایجاد اینگونه شهرک‌هایی اقدام کرد و بنا داریم در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات این شهرک صنعتی و رونق دوباره آن اقدامات لازم را به عمل آوریم.

وی در پایان گفت: از تمام تولیدکنندگان می‌خواهم که برای رونق کارشان به شرط اشتغالزایی اقدام کنند و ما هم تسهیلات و بسته‌های تشویقی را در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد و معتقدم برای حل مشکل بیکاری استان همه باید دست به دست هم بدهیم.

در این بازدید آیت الله محمدی عراقی نماینده استان در مجلس خبرگان، قبادی مدیرکل جذب و حمایت ازسرمایه گذاری استان و فرزادی پور فرماندار صحنه نیز حضور داشتند .

 

 

انتهای پیام/د

بازدید از طرح‌های اقتصادی صحنه بخصوص شرکت ایلیا ذرت و واحد‌های راکد شهرک صنعتی

 

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.