رئیس اداره محیط زیست شهرستان روانسر از مجازات هشت ماه حبس تعزیری و 30 میلیون ریال جریمه نقدی برای مدیران عامل دو واحدصنعتی در روانسر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس اداره محیط زیست شهرستان روانسر از مجازات هشت ماه حبس تعزیری و 30 میلیون ریال جریمه نقدی برای مدیران عامل دو واحدصنعتی در روانسر خبر داد که پساب خود را وارد محیط زیست می‌کردند.
ناصح باباخانی اظهار کرد: مدیران عامل دو واحد صنعتی روانسر به علت تخلیه پساب به محیط، ایجاد آلودگی و تهدید بهداشت  سلامت عمومی به هشت ماه حبس تعزیری و 30 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
وی با اشاره به پایش مستمر صنایع و مراکز تولیدی از سوی محیط زیست، عنوان کرد: در این پایش‌ها مشخص شد این واحدها پساب تولیدی خود  را بدون تصفیه با بار آلودگی زیاد به محیط  تخلیه  می‌کردند.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان روانسر ادامه داد: این دو فرد به دلیل بی‌توجهی به اخطار اداره محیط زیست وعدم رفع آلایندگی به مراجع قضایی معرفی شدند و گزارش میدانی کارشناسان و نتایج و آنالیز نمونه‌ها نیز تخلف آنها را اثبات کرد.
باباخانی یادآوری کرد: مجازاتی که برای این افراد در نظر گرفته شده  به دلیل ایجاد آلودگی خاک و سفره آب زیرزمینی  وتهدید و همچنین تهدید بهداشت و سلامت عمومی بوده است.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، مدیر ، عاملان ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.