معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای ارایه ۹۰۰هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به روستاییان استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ احسان ایمانی گفت:امسال شاهد افزایش بیش از ۴۵درصدی تعهدات آموزشی به روستاییان در استان کرمانشاه بوده ایم
وی گفت:  تعهدات آموزشی به روستاییان در شش ماهه اول سال محقق شده است.
به گفته ایمانی سال گذشته ۵۵۰هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی به روستاییان استان ارایه شد.
ایمانی در ادامه با اشاره به کمتر بودن کار روستاییان در شش ماهه دوم سال و آزاد بودن بیشتر وقت آنها ابراز امیدواری کرد: در شش ماهه دوم سال شاهد حضور بیشتر روستاییان در آموزش های مهارتی باشیم.
معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به ارایه آموزش های مهارتی به سربازان در جوار پادگان ها داشت و افزود: تعهد آموزشی امسال استان برای ارایه آموزش های مهارتی به سربازان استان کرمانشاه ۲۵۰  هزار نفر ساعت است که در شش ماهه اول امسال ۱۷۶هزار نفر ساعت از این تعهد محقق شده است.
به گفته ایمانی در شش ماهه اول سال ۷۱درصد از تعهدات آموزشهای مهارتی به سربازان محقق شده است.
وی تعداد کارگاه های آموزشی فعال جوار پادگانها را ۱۷ کارگاه دانست.
وی در ادامه میزان آموزش های ارایه شده به زندانیان در شش ماهه اول امسال را بیش از ۳۰۰ هزار نفر ساعت اعلام کرد و افزود: بر اساس آمارهای موجود میزان بازگشت به زندانیان زندانیانی که در طول دوران محکومیت خود دوره های آموزش مهارتی را گذرانده اند به مراتب کمتر از آن دسته از زندانیانی است که آموزش‌های مهارتی را ندیده‌اند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.