رئيس پليس آگاهي استان از كشف چهار هزار و 960 کيلوگرم برنج خارجی قاچاق به ارزش 300 ميليون ريال و دستگيری دو قاچاقچی در اين زمينه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه و به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميري" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي کسب يک مورد خبر از منابع اطلاعاتي استان هرمزگان مبني بر اينکه قاچاقچيان با استفاده از کاميون هاي پوششي در غالب شرکت هاي مجاز اقدام به خريد يک محموله برنج خارجي کرده اند و قصد انتقال به استان کرمانشاه را دارند، موضوع در دستور کار كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالاي اين پليس قرار گرفت.
وي در ادامه بيان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تعقيب و مراقبتي، ساعت و محل تردد خودروي حامل کالاي قاچاق مشخص شد، لذا اکيپي از کارکنان اداره مبارزه با قاچاق كالا با هماهنگي مقام قضائي به مسيرهاي موردنظر اعزام و موفق شدند خودروي کاميون تريلي حامل محموله قاچاق را در حين تخليه بار به داخل خودرويي ديگر، توقيف کنند.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: در بررسي اوليه مشخص شد خودرو حامل برنج خارجي است که جهت بررسي بيشتر به همراه دو متهم دستگير شده به پليس آگاهي منتقل شدند و پس از انتقال و توزين مقدار 4960 کيلوگرم برنج قاچاق به ارزش 300 ميليون ريال ضبط و توقيف شد.
سرهنگ اميري يادآور شد:  پديده قاچاق كالا ضربات جبران ناپذيري به اقتصاد كشور وارد مي كند كه در اين راستا نيروي انتظامي با تمام توان و امكانات با قاچاقچيان كالا مقابله خواهد كرد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، برنج ، قاچاق ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.